Bloggar!
Hej Hej!
Vill du läsa en bra blogg som handlar om Bichon raserna?
Då kan du välja någon av dom här väldigt bra bloggarna!
"LinaK"
Bloggar om min vardag med mina hundar Algot och Sigge som är av raserna bichon havanais och jack russell. Skriver om vardagliga saker, hundträning och lite annat smått och gott. Mycket hundfoton och djurfoton kan man också förvänta sig.
"joheck"
En blogg som främst handlar om Kingpin och Sansa, mina underbara papilloner!" Vår vardag uppe i ett hundaktivt Luleå, träning och i framtiden förhoppningsvis tävling! Delar även med mig av bilder på mina älsklingar. Har många bichoner i området så en sådan kan nog slinka in lite då och då också. Har hittills hunnit få med en bichon i ett inlägg på bloggen, Havanaisen Algot. Och nej, det är inte Linas Algot utan en annan Algot^^.
"Sarahansson1"
Min blogg om mina två hundar Amadeus och Elton två goa havanias killar :) Bloggar från allt till vardag till tränging och vänner skolan m.m. Kika in om ni vill titta.
"Lilla jag"
Min blogg handlar om mig och mina två Bichon Havanais tikar Bella och Trixi! Dom betyder allt för mig, vi gör typ allt tillsammans! Men jag skriver också om mig själv, mina vännee och sånt! Så läs gärna min och mina små hundars blogg!
"Lucylove"
Hej! Nu har jag startat upp min blogg, som handlar om min och Rasmus vardag där bl.a agility ingår. Besök gärna, och jag älskar kommentarer. 
"Juliaammouri"
lite text om min vardag och sen kommer ni få läsa om bebbe och charlie såklart gulliga djurbilder och fakta om olika hundraser och tips om skötsel av olika djur.
"Nalle- "
En blogg om min bichonblandis Hugo. I vår blogg skriver vi om allt möjligt som händer i vårt liv. Vardag med promenader och bus, möten med hundkompisar, utflykter och om träning. Vi tränar främst agility och lydnad, men också lite allt möjligt annat.
Vill du att din blogg ska stå med här, Pm'a mig" Lilla jag"
(Det ska vara något typ av Bichon släkt!)
Skiv lite info och en länk så ska jag skriva dit den här!