Bichon iFokus

Bichon

Etikettdin-hund
Läst 1713 ggr
Billfeldt
1

Ticket är hemma:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla! Äntligen är han här:) Min lille chokladpralin är hemma sedan knappt en vecka och vi trivs bra ihop. Katterna är lite så där småförtjusta i honom men jag hoppas snart det blir bättre. Ticket vill busa med dem och det vill inte riktigt de;)

Nyopererad hand (karpalttunnel) så har vi nu fram till första veckan i Augusti på oss innan jag ska börja jobba igen:)

LinaK
0

Grattis till din lilla pralin, han är ju så himla söt 😍 Dom där chokladhavanaiserna är ju något speciellt.

Tror det blir bättre med tiden när det gäller katterna, så du behöver nog inte oroa dig  🙂 Vilket du inte heller verkar göra.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

tjoopa
0

Åh choklad… 😍 Han är så himla fin din lille!

[Sara-Kpop]
0

Sötnosen så han fick hete det ändå🙂 Grattis till din fina kille!

Billfeldt
1

Tack för era söta kommentarer. Ja Sara det blev en Ticket. Här är ännu en bild. Han ser lite toppig ut i huvudet men det är på grund av hans första toffs som suttit där;)

[Sara-Kpop]
1

Oj vad han växer skickade Karin bilderna jag tog på honom? annars så har jag en del 🙂 

Här är 1 ex Stolt Ticket med en my littel ponny hahah^^

[Sniff]
0

Åååååååååh så söt! Vad fint det är med brunt och vitt, det blev snygga kontraster. Lycka till med honom! ☀️

Billfeldt
0

Ahh Sara:) Tror inte jag sett den;) Tack

[Sara-Kpop]
0

Om du vill kan jag skicka bilderna till dig! Skicka ett pm till mig i sådana fall med din mail ^^

LinaK
0

Hur går det med Ticket? 🙂

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Billfeldt
3

Jo det går rätt bra. Fast han kan inte låta bli att vilja brottas med katterna. De är mindre förtjusta… Idag var jag på första valpkursen. Teori. Nästa gång får Ticket följa med.

kicmat
0

Så läcker han är, blir spännande och se vad hans slutliga färg blir. Man blir riktigt sugen på en till liten rackare ;)

Billfeldt
0

Han håller redan på att blekna baktill så han hamnar nog på rätt ljus. Min gissning är att han kommer bli som pappa Mocca;)