Bichon iFokus

Bichon

Etikettvalpar
Läst 1697 ggr
Billfeldt
0

Köp av sele alt. halsband?

Får hem en valp inom en snar framtid och undrar lite över vad ni har för selar till era Havanaiser? Märken, webbshoppar mm. Är också ute efter en bra borste.

Någon med tips:)

Hanna

[Sarahansson1]
0

jag har ett huttra Y-sele till mina men bara en då jag föredrar mer halsband. När de gäller borstar tkr jag du ska fråga Karin hon har ju jätte bra koll på sådant och hennes pälsar är ju jätte fina!

tjoopa
0

Vi har en Puppia - sele åt Elvis, tycker den har varit suverän :) Den är i mesh så den torkar rätt fort om man har varit i vatten eller snö. Vi använder en Madan-borste, tycker att den är jättebra på havanais-päls.

Fenix_Chicci
0

Jag har en Hurtta y-sele till min tjej. Men tycker inte att den är superbra då den ibland kan trycka lite på halsen om hon drar. Hon är ganska duktig på att gå fint men om hon ser en katt eller nått så drar hon och då trycker den lite. Kommer därför inom en snar framtid att skaffa en VGW-sele då jag gillar konstruktionen.

Medarbetare på Undulater och Burfåglar

havanaisbus.wordpress.com

[Sniff]
0

Jag har en sele till Athos. Vet inte vilket märke den är, men den är ungefär samma modell som Puppia-selarna🙂