Lycka tillslut!!
I mer än 2 är har jag kämpat men min älskade Bella. Hon är den mest kräsna hunden jag någonsin mött! Jag har provat allt men hon har vägrat äta, alternativt tröttnat på maten.. Jag började barfa henne när hon var 1 men slutade då hon inte ville längre.. Aldrig har hon velat äta samma mat i mer än en månad men äntligen har det blivit bättre! Nu barfar jag henne igen och har gjort det i några månader och jag är så lycklig över att kunna säga att hon ätit VARJE dag sedan vid jul! Hon har en helt annan lyster än hon någonsin haft. Det är nästan som att ha en valp igen! Och hennes självförtroende har växt enormt mycket tillsammans med hennes viktuppgång! Hon har gått upp från 4,9kg till 5,4kg!! HELT OTROLIGT! Dessutom så har hon börjat sno andra hundens mat :D Jag handmatar henne fortfarande men det faktum att hon nu snor mat ur kompisens skål visar att hon en dag kommer kunna äta själv. Idag vågade hon dessutom att hoppa upp på soffan själv så jag tog tillfälle i akt och hämtade godis får att få henne att hoppa igen. Det blev en lek och hon vågar nu även hoppa upp på min säng. Har tårar i ögenen av lycka! Jag är så stolt över henne! Min älskade lilla vän! <3 Haha, kände att jag behövde skriva av mig lite innan jag exploderar av lycka ;)

härligt!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Vad roligt för både dig och henne! 
Vad kul att du delar med dig av din glädje, vad roligt att det gått så bra
Låter fantastiskt!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Så roligt att din vovve vill äta 
Jag har en Havanais Doris 4 år som får färskmat från VoH Hundemat och hon bara älskar den, där finna olika smaker så man kan variera om de tröttnar på en sort.