Bichon iFokus

Bichon

Etikettutställning
Läst 1317 ggr
joheck
0

Kommande utställningar

Hejhej!

Har ni några utställningar inbokade? Vore kul att få höra om det och efter få se lite bilder också. Du behöver ju inte ställa egen hund för att gå på utställning, det är kul att bara vara där och se på. Bra sätt att "lära känna" olika raser.

Själv ska jag ställa båda hundarna inofficiellt i Öjebyn på lördag (tredje november). Ska bli så kul! Andra utställningen för Pin och första för Sansa.

Den tionde är det sedan dags för Norrbottens Vackraste hund, ännu en inoffare. Större denna gång. Båda ska ställas då med.

Jag återkommer med resultat och förhoppningsvis bilder^^.

Dela med er ni med!

[Sarahansson1]
0

Åh va roligt ser fram emot att se resltaten sedan GladÄr Sansa fullt långhrig nu elr ska pälsen växa mer?

joheck
0

Hon ska nog få lite mer päls, tror jag. Uppfödaren sa att det skulle ta ett år för pälsen att växa tillbaks. Fast å andra sidan så löper hon ju så ofta så det blir kanske inge mer. Vi får se.

Viccan92
0

Jag hade gärna gått men har lite svårt att hitta några. Hittar ingen bra hemsida att kolla. Brukar kolla hundsport men dem ligger hemma i Blekinge just nu.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

joheck
0

Kolla här, finns inte så många kvar i år dock. Här kan du hålla koll på inoffare.

Viccan92
0

#4 Tack.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

LinaK
0

Då måste du uppdatera hur det går för dig och hundarna Johanna Glad

Jag ska till Växjö hundutställning på Söndag, ska med Sigges uppfödare och hjälpa henne att hålla reda på några av hennes hundar medans hon är i ringen Glad Ska försöka fota lite också.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

joheck
0

Ja det ska jag göra! Nerverna börjar komma nuTyst. Idag blir det bad för dom små.

Vad roligt! Visa massor med bilder sen!

joheck
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj nu börjar jag bli riktigt nervösTyst. Här har ni snyggingen. Vad tror ni är han champion material?

(Sansa ska ju också ställas men hon borde inte ha en chans pga storleken)