Godisspår
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hejhej!
La lite godisspår åt vovvarna idag. Inget jag hade planerat på att göra, därav halsband och koppel istället för spårlina och sele.
Starten på Sansas spår hade tyvärr blåst bort (blad med en, tydligen för liten sten som tyngd). Så inte nog med att hon fick ta spåret så fick hon även nosa upp det själv^^.
Här är en film på Pin som tar sitt spår. Han har lite svårt för det här med spårning och fattar inte riktigt hur man ska göra. Men mål kom han till i alla fall^^.
hihi vad duktiga dom är dina vovvar
Detta är ju jätte bra hjärngympa för hundarna. Jag brukar göra detta rätt ofta med mina hundar.
Kastar ut en näve godis på gräsmattan och sedan får dom leka, eller så gömmer jag godis inomhus eller utomhus lite överallt. Helst korv, då blir gossarna extra taggade 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Det brukar jag allt göra med min vovve :) Dock träffar jag henne varannan helg så blir inte så ofta. Det brukar vi göra i skogen men även inomhus! :) Det tycker hon är jättekul:) Oftast brukar hon lukta förbi godiset eller vara ute på helt fel spår och ibland börjat gräva efter något… Eller flytta runt saker för hon tror godiset är där, bra luktsinne här va 
. Tycker hon va jätte duktig!