Vad jobbar ni med?
En fråga lånad från bodyart.ifokus (och säkert flera andra sidor också), men som rubriken lyder; Vad jobbar ni med?
--------------
Emma - medarbetare på Bichon.iFokus

pluggar ännu på medieprogrammet. men tanken är väl att jag ska gå ut och jobba/plugga på heltid sen starta ett eget företag eller plugga och börja jobba med några andra tjejer som ska starta rehab för hundar samt dagis

Jag jobbar som journalist på lokaltidningar i Göteborg och har gjort så sedan två år tillbaka..
--------------

Jag arbetar i skolkök, serverar frukost, lunch och mellanmål till 250 elever på en skola F-9.
Sajtvärd för mitt eget liv
Pluggar till lärare (grundskolans tidigare år)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Pluggar.
Går ettan på Telge djur & naturgymnasium inriktning hund utanför Sthlm.
Har pluggat, men gjort ett studieavbrott.
Så man kan säga att jag är arbetslös. Eller jag jobbar som timvikarie inom äldrevården.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

*putt*
Vill veta vad alla andra jobbar med / studerar / gör om dagarna 
--------------
Jag pluggar heltid på stockholms universitet till lärare :) Gjort det i 2½ år nu, bara 1 år kvar.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag går sista året i grundskolan (det heter väl så haha?) dvs 9:an…. och om någon månad eller så är det dags att välja gymnasium.

jag jobbar med eran post… jag är brevbärare..

Jobbar till sjöss och har gjort så i sen 2002. Tillhör avdelningen manskap. Har behörighet att jobba både som Matros och Motorman, det senaste är det jag sysslar med nu.
Christian
Medarbetare på Bichon.i.Fokus
Pluggar sista året i grundskolan. Sedan blir det naturbruksgymnasium med inriktning djursjukvård. Ska göra så att jag får behörighet till högskola sen. Mitt mål är en veterinärutbildning.
Jag har börjat 6:an i högstadiet i engelska skolan i Täby