Bichon iFokus

Bichon

Etikettträning
Läst 1486 ggr
AnneN
0

Luleå - Hundhusets aktiviteter höst/vinter 2012

Utställningsträning
13/10 Utställningsträning med Monica Näsman
Tid: 14:00-18:00
Plats: Hundhuset
Pris: 200kr/ekipage

Föranmälan via hemsidan http://www.hundhuset.org/kurser-aktiviteter/kurser/utst%C3%A4llningstr%C3%A4ning-9236917

Promenader
Vi samlas på Hundhuset kl 10 för gemensam avfärd till lämpligt promenadstråk (om inte annat anges). 

Vi är ute 2-3 timmar och stannar och fikar på lämpligt ställe (ta med eget fika).

Ingen avgift för aktiviteterna men alla hundar ska vara vaccinerade enligt SKK:s regler.

Aktuella datum:
15/9 – Skogspromenad med grillning (ta med egen dryck och mat)

20/10 – Skogspromenad

17/11 – Stadspromenad

15/12 – Skogs- eller stadspromenad (beroende på hur underlaget ser ut)

Alla är välkomna, barn vuxna, gamla, renraser, blandraser, stora och små, ja ALLA!

OBS! Vid ihållande regn & storm ställs promenaden in.

Hjärligt välkommna!

**
Socialträffar**
Onsdagar kl 18:30-20:30
Söndagar kl 18:00-20:00

Pris: 20kr för medlem, 40kr icke medlem

Kaffe, te, läsk, fika finns för en liten slant.

**
Kurser
**Valpkurs
Vardagslydnad 1
Vardagslydnad 2
Klicker
Rallylydnad
Barn/ungdomskurs
Freestyle (kommer helgkurs under hösten/vintern)
Viltspår

Anmälan till kurser sker via Studiefrämjandethttp://www.studieframjandet.se/sok/?quicksearchquery=hundhuset&csq=hundhuset

För mer info om våra aktiviteter kika in påhttp://www.hundhuset.org/

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

joheck
0

Har inte riktigt bestämt mig än om jag kommer på lördag. Får se hur det känns imorrn så bestämer jag mig då. Hur många brukar det bli på dessa promenaderna?

AnneN
0

#1 Jag vet inte heller om jag kommer, beror på hur jag mår då (förkylningen är envis).

Hur många som kommer är väldigt olika, som minst tror jag vi varit 5-6 st och som mest över 30.

_**/Mvh Anne

joheck
0

Oj det va ett stort spann. Över 30 känns ju lite mycket för mig och vovvarna. Får fundera lite.

Usch, hoppas du blir frisk snart. Förkylningar är sååå jobbigaSkrikandes.

AnneN
0

#3 Ja det varierar jätte mycket och går inte att säga i förväg hur många som kommer.

_**/Mvh Anne

joheck
0

#4 Förstår det. Vi har vart på en långpromenad idag jag och vovvarna så för tillfället har jag ont i fötterna. Så just nu känns det inte så lockandeTungan ute. Får som sagt se hur det känns imorrn.

AnneN
0

#5 Ja men du hinner ju vila fötterna för promenaden är ju inte förrän på lördag Flört

_**/Mvh Anne

joheck
0

#6 Sant! Men jag antar att hundarna vill ut lite imorgon ocksåFlört. Har lite problem med just fötterna, har blivit mycket bättre men kan fortfarande få rätt rejält ont.

AnneN
0

#7 Fast på denna promenad/grillträff så är det inget krav på att promenera heller, man kan välja att bara sitta och grilla/surra eller någon annan enklare aktivering.

Om jag kommer så blir det för mig att bara ta det väldigt lugnt och typ sköta eldandet.

_**/Mvh Anne

joheck
0

#8 Jasså! Trodde det var promenad till grillplats och sen fortsatt promenad. Men då kan man ju hitta på mycket annat som tex sök eller så. Då lät det genast mycket bättre! Får se hur vi gör.

AnneN
0

#9 Om det går att vara på den plats vi tänkt så kan man köra bil nästan hela vägen fram till grillplatsen.

_**/Mvh Anne

AnneN
0

Känner mig betydligt piggare nu så jag kommer delta på grillträffen imorgon Glad

_**/Mvh Anne

joheck
0

Skönt att du mår bättre! Själv så skippar jag grillningen. Det är så omständigt att ta sig till Hundhuset och jag är inte så jätte pigg för tillfället. Hoppas ni har det kul i alla fall!