Får hunden sova i din säng?
Får din hund eller dina hundar sova i din säng, eller är det strängt förbjudet hos er? 
Här hemma får Rasmus sova i min säng hur mycket han vill, det är bara mysigt tycker jag. Dock brukar han inte vilja det eftersom det blir för varmt. Då är hellre golvet eller bädden skönare.
Vad mysigt! När Rasmus väl sover i sängen så brukar han ligga nere vid fötterna, fast jag i början försökt lägga honom vid huvudet. Mycket mysigare att ha honom nära, men ånej. Han ska ligga nedanför fötterna den tråkmånsen. 
Vad sträng jag känner mig
Men mina hundar sover inte i sängen på nätterna. Dom kan hoppa upp på morgonen om husse jobbar dagtid, men annars inte.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#4 Det är nog ganska vanligt att det är så! 
Japp båda får!
Amadeus sover alltid Elton blir väldigt lätt varm och väljer ibland hellre biabädden elr golvet.
När jag får min bichon havanais kommer jag nog inte låta hunden sova i i sängen med tanke på att jag aldrig kan vara still av mig och skulle säkert sparka hunden, men annars när jag är vaken kommer hunden givetvis få vara i sängen hur mycket h*n vill! :)
Ja, det får han. Men han gör det ytterst sällan.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Japp det får han! Från början var vi stränga och lät han inte komma upp,men sen veknade hans husse och när han en gång fått sova så var det kört =)
Nu sover han i mitten av oss eller på min huvudkudde!
Jajamensan så mycket hon vill, men för det mesta så vill hon ligga på golvet. Tror det blir för varmt i sängen:)