OT- Andra djur i familjen.
Har ni några andra djur i familjen än eran hund? (om ni nu ens har någon hund vill säga
)
Kommer dom bra överens isåfall?
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Själv har vi två katter och en kanin förutom hunden. Har haft hamster men han dog för inte så länge sedan.
Vi har också två katter. Katterna älskar hunden och hunden är väl halvt likgiltig till katterna för det mesta
Ibland kan ha få något ryck och tvätta dem eller leka med dem och han vaktar dem när de är ensamma hemma, så han tycker nog om dem innerst inne
Men han har inte några som helst problem med katter eller andra djur, han bryr sig bara inte särskilt om dem.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Vi har två marsvin och de kommer väldigt bra överens allihopa
Marsvinen och Tyra brukar mötas vid hyllplanen (som vi satt upp för att hon inte ska ha direkt access till dem) och så står de där och pussas lite
Hur fint som helst..
--------------
Emma - medarbetare på Bichon.iFokus
Vi har 3 katter och två hamstrar ,utöver Ozzy här hemma. Katterna tyckte att Ozzy var lite äcklig först, men nu går det ganska bra. Blir nåt race bortemellanåt men annars tassar dom mest förbi varandra och sniffar på varandra då och då. Hamstrarna tror jag inte att han har upptäckt än:)

inga hos mej förutom sindra. Men mina föräldrar har 7 katter och några av dem älskar sindra och några försvinner så fort hon kommer
Någon annan som har mer djur? =)

*putt*
Fler som har andra djur i hushållet?
--------------
Emma - medarbetare på Bichon.iFokus
Jag har två hamstrar, och 2 fåglar utöver milou. Hamstrarna bryr sig inte om Milou och han gillar dom väldigt mycket (han brukar slicka dom eller vilja leka med dom men det får han inte, för riskabelt…)
Fåglarna bryr sig väl inte heller, men typiskt milou så vill han jaga dom när dom är ute o flyger. Knäppskalle.
Sen så har jag två stycken av någon okänd sort, mamma säger att det heter syskon… men det tvivlar jag på. Dom går väl bra ihop, typ jagar varandra och och beter sig som apor… o ah är allmänt knasiga.
Sen har jag haft råttor, dom tyckte milou var otäck…
Egentligen borde väl mitt svar vara ett blankt nej, men det är ju inge kul
. Så jag tänker visa upp djuren som finns hemma hos föräldrarna, dom är ju mina också trots att jag inte bor där längre. Hundarna fick ju dessutom leva med dom den här sommaren.
Men jag börjar med den mest fantastiska varelsen som någonsin funnits på denna jord! Det här är min själsfrände och Pins avlidna storebror, Tyko. Han va av rasen franskvädur och var min och Pins trygghet. I juni månad i år lämnade han tyvärr oss, men kommer alltid att vara min bästa vän. Han och Pin funkade väldigt bra ihop. Tyko var ju påtok för snäll mot en busig liten valp dock, ibland kan det ju behövas säga ifrån.
Vila i frid
f. 2009-11-18
d. 2012-06-04
Phoenix. En riktig liten sjukling. Renrasig Bengal på 8 år. Världens underbaraste och mest personliga katt! Han och hundarna ja… Tror att han ser dom lite som en "lägre varelse"^^. Intressanta att studera men väldigt primitiva och "dumma". "Håll er på avstånd så är allt ok".
Jag har en hamster o tre fåglar ( undulater ) fast jag har ingen hund
Just nu bor det åtta hamstrar (Emmie, Rymdis, Maya, Pussel, Silver, Love, Solis och Storm), och en liten fluffnin som heter Isak. Han har ju en egen tråd här, så orkar inte presentera honom så mycket
Tillfälligt har vi också en liten katt hemma, som gick omkring här ute och såg lite vilsen ut. Så tills vi har hittat ägarna så får vi stå ut med den hemskt ouppfostrade katten
Haha näe, han är helt underbar och supersnäll. Han tycker dock att Athos är lite läskig men när det är matdags är de bästisar. Tomic, som vi kallar honom, är otroligt matglad och när Athos får sin mat försöker han nästan tränga undan honom och ta hans mat också… Galen kisse
Uppdaterar lite då vi numera har 3 katter, förutom hunden. Tre hittisar, Gustav, Gottfrid & Gilla.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Kul att läsa lite om vad ni har för andra djur