Bichon iFokus

Bichon

Etikettövrigt
Läst 2157 ggr
LinaK
2010-11-15 15:21
0

Maxantal.

Hur många hundar skulle ni max kunna ha?

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Emma-U
2010-11-15 23:34
0

Jag vet inte varför siffran fyra dyker upp, men det känns som en bra siffra.

Vi har plats för fyra hundar (om det är av mindre storlek då alltså) och vi skulle ha råd med det också.
Men vi kommer nog aldrig att skaffa så många på en och samma gång, även om det vore jättemysigt! Glad

--------------
Emma - medarbetare på
Bichon.iFokus

LinaK
2010-11-16 14:26
0

Tre är max hos oss, men då ska vi bo ute på landet. Tycker två är lagom när man bor i stan. Lagom mycket att hålla reda på Tungan ute Är dagmatte åt en cavalier varannan vecka och det blir trassel. Hundarna får hit och dit. Alla bajsar samtidigt, tre hundar + tre bajspåsar. Ingen hit precis ;)

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Emma-K
2010-11-16 20:25
0

Jag skulle också kunna tänka mig max tre hos oss, mest för att alla ska få lika mycket tid,gos och plats i sängen ;P

------------------------------------------

Emma - Medarbetare på Bichon ifokus
Lagotto Romagnolo & Bichon Frisé 
Blogg: Te-ki
Foto: Bark it

SaraC
2010-11-17 17:54
0

Oj, väldigt svårt att svara på. För mig beror det helt på situation. Jag har svårt att tänka mig att vi skulle ha fler än 5 vuxna hundar åt gången, men man ska ju aldrig säga aldrig. Som läget är idag blir det ingen mer hund förrän jag fått mer klarhet i hur jag kommer jobba, och max 2 hundar i det boende vi har idag.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

LillaBenice
2010-11-21 16:24
0

Vi har tre nu och det räcker gott och väl

joheck
2012-09-11 00:22
0

För mig ligger nog max på tre också. Fast jag är nöjd med två för tillfället, det räcker gott och väl!

lilla jag
2012-09-11 11:04
0

3 tycker jag!

Om Bella kommer få nån valp senare i livet så är det ju skoj att ha kvar en! ;)

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk