Ny här
Idag har jag och min sambo varit till Tyresö och tingat en liten Bichon-blandis. Så jag kommer nog att hänga här en del, det verkar trevligt :)
Hej och välkommen hit
Spännande med en liten valp!
Vad är det för bichon i den? Havanais? 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Grattis till den nya bäbisen och välkommen hit! 
OJ vilket välkomnande :) Tack! Det är en liten hane av blandningen Bichon Frisé/Malteser, tydligen kallad Maltichon i USA :) Tyson, som han ska heta, har rak päls som sin Malteser-mamma. Tyvärr blev jag och sambon helt fjantiga i huvet när vi hälsade på honom, för vi glömde både att filma och knäppa kort! Det har vi gjort hos ALLA andra valpar/uppfödare vi besökt… Men hans snälla matte skickade ett MMS igår. Ska fixa in det i datorn så laddar jag upp det sen. Nån här som har erfarenhet av "Maltichon"?
Låter som en rolig blandning
Haha det är lätt att glömma att fota när det finns massa valpar att titta på!
När får ni hämta hem honom? 
Han fyller 8 veckor på tisdag och då ska han veterinärbesiktas. Så efter det då… Jag är lite orolig över besiktningen. Hur tycker ni man ska resonera om han skulle få någon anmärkning? Utställning är ju ändå inte aktuellt, och det viktigaste är ju hans hälsa!
#7 Grattis vad roligt. Jag tror inte att du behöver oroa dig. Är väldigt få som får någon anmärkning.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Grattis, hoppas det går bra med valpen!! Glöm inte att lägga ut bilder !!! :D
Tack! På torsdag får vi hämta honom. Snacka om att vi längtar :) Bildtråd kommer… #8 Skönt att höra, vi håller tummarna :)
#10 Då var dagen inne, berätta sen hur det gick för er
Stort lycka till!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Var det idag du skulle hämta valpen?!?! Lycka till o glöm inte att berätta hur det går 😄😄😄
Allt har gått bra! Han fann sej tillrätta väldigt snabbt hemma hos oss, fast vi kom hem sent! Nu sitter jag här med en liten lurvboll som har sovit färdigt :)
.