Hur är er vardag
Hur är er vardag med hundar?? När går ni promenader var är hunden/hundarna när ni jobbar/är i skolan Skulle vara kul att veta!! Ps. Finns säkert en liknande tråd men jag gör en ny ändå 😃
Det är olika från dag till dag. Idag tex va vi ute på långpromenad och lite miljöträning, ~3h. Sen har vi bara tatt det lugnt testen av dagen.
Ibland blir det mer fysisk motion med långpromenad, ibland blir det mer mental motion, och ibland lite blandat. Sen har vi lata dagar också då vi bara tar korta promenader. Har på senare tid även börjat gå på diverse hundträffar, blir några gånger i veckan.
När jag är i skolan (universitet) så är dom hemma ensama. Har inte så mycket schemalagt så det är inga problem.
Ok kul att veta Ändrar frågan lite, vad har ni gjort idag?? Med promenader och aktivering osv 😄
#3 kul , var är dina hundar när du är i skolan???
Oj vi har sånna olika dagar här hemma
Men brukar alltid försöka att aktivera dom med någon form av träning (lydnad, tricks eller sökövningar)
Idag har vi inte gjort så mycket, jag är förkyld och sjuk så jag orkar inte med så mycket
Ska fylla två aktiveringsleksaker med godis som dom ska få sen när dom vaknar. Sen gå en liten promenad med dom.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#5 tråkigt att vara sjuk hoppas du blir bättre #6 ok undra bara 😊