Bichon iFokus

Bichon

Etikettmedlemmar
Läst 1923 ggr
lilla jag
0

Presentation- ny medarbetare!

Hej!

Mosste bara säga, Gud så skoj att få hjälp till här på en sån trevlig sajt!

Lite mer om mig då….

Jag är 12 år ( fyller 19/3 2013)

Hade en väldigt svår allergi när jag var mindre men nu är det mycket bätre, jag kan ju till och med ha hund nu!

Jag har ju två Bichon Havanais Tikar vid namn Bella och Trixi.

Bella är född 21/9 2011

Trixi är född 9/12 2011

Så do  är ju unghundar och det blir lika mycket spring nu som för 6 månader sedan ;)

Själv är jag en glad och rolig tjej som älskar att dansa sjunga rita och va och ta han om mina hundar!

Folk inne på Hundar iFokus säger att dom skulle vilja vara en av mina hundar då vi gör så mycket skoj varge dag! ;D

Bor med min Pappa och Mamma, har även en bror men han är 25 och har flyttat till Mora!

Bor på landet i ett lagon stort hus,( Har en gård så det är många hus vi har!)

Om ni undrar något så skicka ett pm till mig!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

LinaK
0

Välkommen som Medarbetare Olivia, kul med en presentation om dig Skrattande

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

lilla jag
0

Tack! :D

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

joheck
0

Håller med, kul att läsa om dig. Jag blir super avundsjuk på att du bor på en gård, det vill ju jag också göraSkrikandes.

lilla jag
0

Haha,Som barn är det inte så skoj då jag har alla vänner ine i stan!

Så det blir att träffa dom i skolan på rasterna ;)

Inte så skoj alls!!!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

joheck
0

Jo det är sant. Men jag lovar dig att du skulle sakna det om du flytta in till stan. Är det långt in till stan? Det går inga bussar så att du kan åka in på helgerna och träffa kompisar?

lilla jag
0

jo det är tio min att åka bil…men det händer inte så offta att det går att träffas

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

[Sniff]
0

Välkommen, kul att du också är med i gängetGlad

Vi ska förhoppningsvis flytta ut från stan, till ett hus med en stor gård och det känns jätteroligt! Så är det väl, de som bor utanför vill in och de som bor inne vill utTungan ute

Tilda222
0

Kul att du har blivit Medarbetare !!! Jag skulle också vilja flytta till en gård, har varit hos min släkt som bor på en gård och det är såååå roligt där då dom har hästar katter och Hundar!!!