Presentation - ny medarbetare
Hejhej!
Jag är ny Medarbetare här inne på Bichon så jag tänkte berätta lite om mig själv.
Jag heter Johanna är 21 år gammal och bor i Luleå. Pluggar Internationell Ekonomi vid LTU, tredje och sista året. Hund har jag velat ha så länge jag kan minnas. Men eftersom min pappa inte gillar hundar så har jag fått stå ut med katt istället, närå jag älskar katter och ska skaffa ett par när det passar sig
. Men eftersom jag flyttat hemifrån så spelar det inte längre någon roll vad pappa tycker och förra året så skaffa jag mig min efterlängtade lilla vovve. Det blev ingen bichon däremot, även om det var otroligt nära, utan en liten papillon valp, Kingpin. Nu mer äger jag även hans kullsyster Sansa. Vi håller på med allt ifrån lydnad till spår och hoppas på att kunna köra lite agility på skoj.
Så jag har alltså ingen egen bichon men det är verkligen hundar som jag uppskattar. Hade som sagt tänkt skaffa en bichon (havanais) så jag har ändå rätt bra kunskaper om speciellt den rasen. Jag har även fått upp ögonen för löwchen och skulle gärna äga en sådan i framtiden.
Är det nått ni undrar över så är det bara att fråga!
Välkommen som medis
Spännande att få veta lite mer om dig!
Roligt med en presentation om dig Johanna, kul att få veta lite mer om dig som Sniff säger 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se