Omedvetet inlärt...
Vad har din hund lärt sig, som du kanske inte tycker är så bra att hen kan? Har du råkat lära in ett trick som du ångrar?
Det här är inget jag lärt in, men min styvpappa lärde Hugo hur man kommer upp på matbordet, genom att dra ut stolen och lägga hans absoluta favoritgodis på bordet, och sen med röst och händer fixa upp honom på stolen, så han nådde upp till bordet. Gissa vem som blev rasande?
Nu får man alltid dra in stolarna efter sig, annars går han upp på bordet efter att man ätit och letar smulor.
Usch vad jobbigt, det måste ju vara grymt irriterande! 
Vet inte riktigt om det passar här. Men när jag försökte lära Pin att stå på två ben så tyckte han att vi skulle lära oss hoppa istället. Han blir jämt så hyper under träning så hoppa blir mer naturligt. Förhoppningvis ska jag väl kunna lära honom både stå upp och hoppa
.
Haha så kan det gå
En sak som Joy alldeles själv "lärt" sig är faktiskt en bra sak. När vi lägger en godis bit el.dyl framför henne, så tar hon godiset bara om den som lagt dit den säger varsågod. Hon rör inte en min om någon annan säger varsågod. Vet faktiskt inte varför hon gör så, men vi tycker nog att hon ibland är rätt så klok:)
Timon har lärt sig det som #1 skrev, att hoppa upp på bordet. Fast det har vi inte tränat in, så ibland när både mamma och pappa sitter vid sina datorer hoppar han upp på bordet och lägger sig mellan datorerna :3
Twitter/Artstagram : m0chicakez
Instagram: nemis.problemis
Deviantart: http://www.deviantart.com/theshadowsinger