Athos
Tänkte göra en uppdatering om Athos. Han fyllde ett år den 18de april, kan inte begripa att tiden har gått så fort!
Vi klippte honom lite, för han drog in så mycket smuts. Blev ganska bra ändå tror jag, han är lika söt ändå
På onsdag nästa vecka ska han äntligen kastreras, det ska bli så skönt
Ja, sen har han ju förändrats en del, han har blivit lugnare än när han var valp så klart, men han träningsmotiveringen och koncentrationsförmågan har gått upp och ner. Hundmöten har vi tränat en del, och är han lös kan han gå förbi utan att försöka springa fram till hunden.
Haha vad söt!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Tack så mycket, haha
Härligt att det går farmåt med träningen!
Skoj att få se lite färska bilder på honom . Grattis i efterskott från mig och hundarna!
Vad kommer det sig att ni vill kastrera honom? (nyfiken) För du vet väl att de kan bli förändrade i sin personlighet?
Lika söt som vanligt
Super kul att få se lite nya bilder på Athos :) han är super fin, även som klippt.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#4 Tack
Han är alldeles för fixerad vid dofter, andra hundar m.m. och det är inte så kul när granntikarna löper. I perioder går det inte att träna honom ute alls. Vår kursledare tyckte att vi skulle kastrera honom också. Dessutom tycker jag att det är lite snällare mot hunden att ha den kastrerad om den inte ska paras.
#5 Tack, ja jag blev ganska nöjd ändå, haha
Nu är lillponken kastrerad! 
#7 Gick kastreringen bra då?
Har han återhämtat sig?
#8 Duktig Athos är som balanserar så bra 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
9# Super skön bild <3
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#13 Ja det var lite kul
Härliga bilder du bjuder på jättefin bild nr #9 Athos ser så nöjd
Även härligt at det har gått så bra efter att han blev kastrerad. Märker du nån skillnad på honom sen innan?
#15 Kul att du gillar dem
Än så länge är det ingen skillnad, men det har ju bara gått en knapp vecka. Vi får se hur det blev