tips till kräsen hund
Har du en kräsen hund? Det kan ju vara lite jobbigt att hitta vad som kan passa för dessa små.
Amadeus kan vara riktigt kräsen ibland när han får vanliga godisar så tar han dem och bara spottar ut vilken är lite jobbigt. Allre helst skulle han nog vilja leva på korv, köttbullar, kycklig, och andra köttprodukter. Men det funkar ju inte..
Den här fick jag utav mormor. Och han älskar dem!! Viserligen är det sncks med de är lätta att bryta och går snabbt för hunden att svälja. Perfekt tränings godis. Dock vet jag inte var man köper dem men det är väl bara att fråga i nån butik skulle jag tro
Ska lätt köpa mer om jag ser dem!
Har du provat blodpudding då? Brukar vara väldigt populärt, Annars kan du ju köpa kött och som dus en tärnar och torkar, kött är det inte alla hundar som tackar nej till :)
Här kanske du kan beställa? :)
http://www.grizzlyzoo.se/hundgodis-Vitakraft/vitakraft-dog-bacon-snack/
hoppas att det går! :)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

De där chipsen är väldigt populära här också, men jag köper kycklingchips och kyckling/fisk-chips. Otroligt goda, hundarna gör allt för dem…
Fast mina hundar är inte alls kräsna när det gäller godis alls, Tyra äter allt som är ätbart och Melvin äter allt så länge det inte föreställer foder och ligger i hans matskål - typ 
--------------
Emma - medarbetare på Bichon.iFokus
ville säga att definns på ica för ca20 kr
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Det bästa joy vet är torkad kyckling, det slår allt i mat väg