Melvin :)
Ja, då var vi med valp igen.
Han heter Melvin och är tolv veckor i morgon (måndag) 
Han kommer från Svankällans kennel, precis som Tyra, och är en pigg liten kille med massa spring i benen.
Tyra tar det hela överraskande bra, hon gillar honom men sätter också honom på plats då och då 
Välkommen Melvin!
--------------
Emma - medarbetare på Bichon.iFokus

Han ser väldigt mycket upp till "storasyster", fast hon är lite läskig ibland 
--------------

Melvin är en soldyrkare medan Tyra är mer en skuggvovve 
--------------
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Men lägg av det kan inte var lagligt att vara så OTROLIGT söööt!
Var det sobelhanen som hon hade nu som hade en syster som var sobel och en som var black and ten + två st andra som var vita med en brun fläck
Jag var ju inne där för att du tipsade oss. Och såg att alla valpar var tingade men att det var en lite sobel hane kvar. Grattis till er jättesööt och lycka till njut av dom härliga valpdagarna tilsammans
Blir jättesugen på en till liten krabat nu. Jätteskoj för er och vad roligt att dom kommer så bra överens
Han kommer säkert få det BÄST ho er!!!

#4 Ja precis, det var den lille sobelhanen som var kvar som vi tog
Vi skulle egentligen haft en tik, men då vi inte riktigt kunde bestämma oss när hon ville ha svar fick black/tan-tiken gå till någon annan. Men så var vi där och hälsade på och föll fullkomligt in löve i den här lille killen, så han fick helt enkelt följa med hem 
Han är skitgo verkligen, men jag hade verkligen glömt bort hur sylvassa de där små valptänderna är - jösses! 
--------------
Lycka till med vovven, härligt med valp igen!

Toksöta tillsammans! Du är en lyckans ost till matte!
**Grattis!** 
Vilken underbar kille, han är ju hör sööööt som helst! Och två snygga vovvar har ni nu. Man blir ju LITE lätt avis… en annan har ingen hund och man blir ju bara mer sugen efter dessa bilder 
Ser att ni nu har en tik och en hane… är det någon skillnad? Vi har ju ev. tänk oss en hund i framtiden men vet inte vilket kön som är "bäst".
Grattis! Blir du trött på honom lånar jag honom gärna ;)
Borde vara förbjudet att lägga upp sånna här bilder Emma 
Man blir ju inte ett dugg valpsjuk *försöker inbilla sig själv*
Han är helt bedårande söt.
Hur känns det att ha valp i huset nu då? Gå ut heeela tiden, gå upp tidigt och torka pink? Inte kul va? Nä trodde det, jag kan skicka min adress så kan jag lätta din börda 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Åh vad roligt, stort Grattis! 
Men vilken sötnos 
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives
Hur går det för honom? Börjar han känna sig som hemma?

Tack för alla fina kommentarer 
Ja, han börjar känna sig som hemma och han och Tyra kommer bra överens faktiskt.. Han vill gärna ligga nära henne när han ska vila, men det tillåter inte hon ännu.
Hon gillar honom, men inte riktigt så mycket ännu 
Han är en riktig liten bitare, ska gnaga på allt. Han har leksaker som ska tuggas på, men han väljer hellre allting annat.. Hade glömt hur envisa små valpar är faktiskt 
--------------
Vad härligt att allt går så bra! Skoj även att et går bättre och bättre me honom och Tyra
Leker dom nåt tsm? Klart man ska bita där man inte får
Han är så söt:)
Grattis
Nu har det ju gått en tid sen Melvin kom hem till er Emma, hur går det för er? Du borde upptadera oftare med både text och bilder 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se