Ditt bästa minne?
Vad är ditt bästa hundminne? När du fick hem din nya familjemedlem, när ni vann en tävling, när ni gick en promenad i solnedgången eller något helt annat? Berätta! 
Visa gärna bild också
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har så många fina minnen med Amadeus han gör något varje dag som får mig att le eller att skratta
Men en sak kommer jag ihåg det var när han badade det var inte första gången han badade men det var första gånge han vissade glädje i att bada
Sen är det ju alltid super mysigt när man hämntar hem sin hund.
Vilken fin bild
Visst är det lite av det bästa med en hund, att den alltid skänker så mycket glädje i vardagen. Haha, ja bad är härligt! 
Jo jag kom på ett till minne nu jag har dock ingen bild. Blev la inte direkt glad när jag såg det men när man tänker tillbaka kan man ju skrata åt det. Det var några dagar före jul så hade jag ställt ett stort glas med julmust Så skulle jag bara hämnta nåt och lämmnade Amadeus ensam. Och när jag kommer in så står han och dricker julmust ur glaset.
Man blev rätt förvånad. En annan är när skolan precis hade börjat och jag hade fått mitt schema. OCh en dag hittar jag det bara inte Och så ser jag att Amadeus har små pappers bitar i munnen. Och sen när han lägger sig på rygg för att bl kliad på magen så ser man schemat helt sönderrivet. Fjäskade mycket dr för att man inte skulle bli arg precis som han förstod att han hade gjort något fel utan att jag sa det.
Kommer säkert på något annat nån annan dag.
Hahaha vilken buse du har! 
Ett av mina bästa minnen är när jag tog hem Algot, kommer aldrig glömma hur jäkla lycklig jag var då
Sen den första lapplandsresan vi gjorde med honom var himla rolig. Då fick han springa runt på gården bäst han ville och han var så glad och busig.
Ska fundera ut något mer 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Älskar de stunder då man vet vad hunden tänker och hunden har stenkoll på en, när sammarbetet helt enkelt flyter på. :)
#5 Första gången hunden kommer hem är nog ett tillfälle man aldrig glömmer… Det är så fantastiskt och magiskt.
#6 Och när man blir stolt över sig själv och hunden!
#7 Exakt :)