Bichon iFokus

Bichon

Etikettdin-hund
Läst 1774 ggr
[Sniff]
0

Välkommen Valpis!

Sitter i köket med vår nya familjemedlem i knät. Lilla valpen Athos (kommer eventuellt att bytas) har flyttat till oss!

LinaK
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Men så kuuul, ujuj vad avundsjuk jag är på er nu Flört Athos tycker jag är jätte fint namn. Tycker det passar honom utseendemässigt Glad Hur går allt med den lille killen?

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Sarahansson1]
0

GladGrattis till att bli hundägare. Lägg gärna upp bilder på honomFlört

kicmat
0

Grattis till nytillskottet, vill gärna se bilderSkrattande

[Sniff]
0

Tack allihopa, bilder kommer när jag orkar resa mig upp och hämta kameran… Tungan ute

Det har gått ganska bra, han var ganska osäker och rädd i början, men han blir säkrare och säkrare hela tiden. Fast det var jättesvårt att sova, för han vaknade hela tiden och ville gosa, leka eller något annat. Idag har han fått vara i sandlådan och träffat en liten tjej, det tyckte han var grymt kul! Skrattande

[Sniff]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på lillkillenKyss

LinaK
0

#4 Nej det är ju inte så konstigt om han är lite osäker och rädd i början. Hela hans liv har ju förändrats. Hur har du honom på natten? Är han helt lös eller har han någon hage?

#5 Så himla söt är han, ett riktigt charmtroll!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Sniff]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#6 Jag och syrran sov i min säng, han sov i en liten barnfotölj på en madrass (så han var nästan lika högt upp som vi) med filtar och kuddar. Han är lös i mitt rum, men han är bara på madrassen eller på tidninarna bredvid.

Hihi ja han är otroligt sötKyss

kicmat
0

Han ser nästan precis ut som Joy när hon var liten, vilken liten läckerbit:)

Emma-U
0

Åååååhhåååhhåååååå Skrattande Jag älskar valpar och den där lille saken var olagligt söt ju!

Jag vill också ha en liten en, det är en fantastisk tid du/ni har framför dig/er Glad

--------------
Emma - medarbetare på
Bichon.iFokus

fia-mia
0

Gud vad söt!

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

[Sniff]
0

Hihihi tackKyss

nim2
0

Såååå söööööööööööööt. Vilken kompis det kommer att bli.

[Chrisu]
0

GrattisGlad

Han är så sötGlad

[Sarahansson1]
0

Jättefin kille du har fåttTungan ute

Limin
0

#5: Grattis!! Vilken underbar kille… man blir ju lite kär. Älskar den vit/svarta färgen…. visst kommer han även vara vit/svart som vuxen? Vilken uppfödare kommer han ifrån?

Här hemma är det tre katter som gäller… men drömmer fortfarande om en liten vovve. Men, det gäller att få ihop det med jobb mm. Man blir ju bara sååå sugen då man får se en så underbar liten Athos Kyss

[Sniff]
0

Tack så mycket allaKyss

#15 Vi tror att han kommer vara vit och svart, eventuellt kommer han bli lite gråare. Annie Ruth's kommer han frånGlad Jag har drömt om en hund sen jag var liten, men trodde aldrig att jag faktiskt skulle få en… Inget är omöjligt! Skrattande