Bichon iFokus

Bichon

Etikettdin-hund
Läst 6939 ggr
GaloppHov
0

lilla Bella :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imon ska vi hämta en liten tik på 10 veckor, blandras mellan Bolognese/Dvärgpudel. Bella blev namnet! passar ganska bra med tanke på att min dvärgpudel heter Donna och "Bella Donna" betyder vacker flicka på italienska om jag inte minns helt fel? ;)

[Sniff]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åh vad roligt! Hoppas allt går braSkrattande

LinaK
0

Men herregud så söta valpar. Vilken utav dom är din? Glad Bella är ju jätte fint namn.

Lycka till och lägg in bilder när du fått hem tösen. Man blir ju nyfiken på den lilla.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

fia-mia
0

Grattis till sötnosen! Så vackra de är!

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

Emma-U
0

Ååååh, grattis! Jag som är sååå valpsjuk just nu Glad

Lycka till, fasen vad roligt för er!

--------------
Emma - medarbetare på
Bichon.iFokus

GaloppHov
0

Tack så mycket allihopa! Bella är hon längst till höger på bilden :)
Har haft henne i några timmar nu men allt funkar superbra, hon går jättebra ihop med våran andra tik och känner sig redan som hemma. Äter, busar, leker och gud vet vad. Däremot gillade hon inte att gå ut, fast det är väl inte så konstigt med tanke på vädret? vart ösregn här hela dagen. Men ligga innanför jackan/tröjan är en favorit.
Här får ni en liten bild också Skrattande

GaloppHov
0

min lilla prinsessa! <3

LinaK
0

Men så himla söt hon är, riktigt charmig. Vad kul att det går så bra med henne, har natten gått lika bra? Många valpar kan ju vara oroliga första natten.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

GaloppHov
0

Jodå det gick väldigt bra, hon fick ligga i sin bädd intill sängen med tanke på att hon är så liten så då är det ju lätt att hon skadar sig om hon sover i sängen. Ingen av våra hundar har faktiskt varit oroliga första dygnet, konstigt nog? för jag har hört väldigt många som haft valpar som sitter och gnyr och längtar till mamma och syskonen. Det gjorde Bella i bilen de första 5 minutrarna, sedan gick hon o la sig och sen var hon väldigt nyfiken på oss och det nya huset!
(Och hon är väldigt tillgiven och vill ligga nära hela tiden.)