Bichon iFokus

Bichon

Etikettövrigt
Läst 1228 ggr
[Sarahansson1]
2011-04-08 21:04
0

Dagmatte:)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja nu är de ju så att jag gärna vill ha en till vovve i huset men p.g.a att de är mkt med skolan och med föräldradans jobb så passar de inte riktigt just nu. Sen vill jag nog att Amadeus ska fylla 2 innan vi skaffar någon mer så jag hinner att få lite mer kli på honomGlad

Men i allfall så har våra grannar skaffat sig en liten hund på fyra månader som heter Lisa och är verligen ur gulligGlad

Hon är en blandning och är 25% lapso 25%sit tzu 25% bichon frise och 25% bichon havanis. Så de är en riktig bladning av många härliga raser. Så för några dagar sen så var jag och Amadeus där och hälsade på och jag har aldrig sett Amadeus så glad innan. Han har alltid lekt med många hundar både små och stora men aldrig med denna utstråning. Skrattande Så jag sa på en gång att jag gärna kunde passa den om de skulle vara nåt. Så imorgon så ska hon var här några timmar när ägarna är på begravning.  Och de kan nog bli många fler gånger med tanke på att en av ägaren har ganska mt med sjukhus och sånt. Så nu får jag testa och ha två hundar i huset längtar som sjutton tills imorgon!Flört

fia-mia
2011-04-09 11:01
0

Vad roligt! Låter som både du och hundarna kommer få jättekul! Glad

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

LinaK
2011-04-11 14:58
0

Men så roligt för dig och Amadeus Skrattande Hur gick det?

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Sarahansson1]
2011-04-11 20:02
0

SkrattandeJa de gick jättebra dock är hon lite rädd för barn men de kan ju vara för att hon inte är van men de ska vi nog kunna ordnaGlad Hon är även så snäll och samanbetsvilig så jag fick klippt klorna på henne som ägaren var osäker på så jag tyckte de gick väldigt bra om man bortser från mina sysckon. Och ja de är väldigt roligt för mig