Lite om mig - ny medarbetare
Hej på er!
Mia heter jag och är 14årig tjej hemmahörande i Norrköping. Jag har tyvärr ingen egen hund men hjälper till med tre stycken, två welsh springer spaniels samt en labbetik. Vi tränar bl.a. rallylydnad och spår, vilket både jag och hundarna tycker är superkul! Bichon har jag ingen jätteerfarenhet av. Men i somras hjälpte jag en familj med en cotton och hennes kull, supermysigt med alla små tussiga valpar.Men bichonraserna är jag väldigt intresserad av och kan absolut tänka mig att skaffa en i framtiden.
Förutom hundsport är jag intresserad av fotografering och träning. Jag fotar hundar en hel del och brukar åka på utställningar i närheten just därför. Bilderna har sedan ägarna möjlighet att köpa. Tränar gör jag en hel del, sommartid gillar jag att springa, självklart med hundsällskap.
Undrar ni något är det bara att pma mig. Jag ser fram emot att kunna dela med mig av mina hundkunskaper och samtidigt lära mig mer genom er medlemmar!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad trevligt med en presentation och lära känna dig lite!
Om du åker och fotar på utställningar får du gärna fota lite bichon-hundar.
Hoppas du ska trivas här hos oss, men det tvivlar jag ju inte på förstås 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Tack!
Jag kommer nog absolut trivas, gillar sammanhållningen som finns här!
Här finns min fotohemsida samt mejladress om ni vill köpa bilder på era pälsklingar!