5 frågor om Er vardag med hund.
1. Hur ser din vardag ut med din hund?
2. Vilka olika rutiner har ni?
3. Och vad har förändrats sedan ni skaffade hund?
4. Vad är det bästa med att ha hund?
5. Vad är det sämsta med att ha hund?
Är nyfiken 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Hur ser din vardag ut med din hund?
Jag pluggar på distans så jag lägger upp så gott som alla mina dagar som jag vill. Därför ser min vardag olika ut från dag till dag.
Vilka olika rutiner har ni?
Det enda vi har rutiner för är morgon- och kvällsrastning, det sker runt samma tider så gott som alltid.
Och vad har förändrats sedan ni skaffade hund?
Det enda jag kan komma på som förändrats är att jag måste planera om jag ska vara borta ett par timmar eller mer.
Vad är det bästa med att ha hund?
Det finns alltid en vän vid din sida!
Vad är det sämsta med att ha hund?
Det enda som jag kan komma på som är negativt är att det ibland blir lite pusslande om man måste ha hundvakt.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Jag går i skolan men killen jobbar enligt schema och då är det väldigt lätt att pussla så att hon inte behöver vara ensam mer än någon timme. Men annars så ser min dag ut såhär:
06.00 vaknar
06.15 går på en promenad med sindra
06.45-07.00 kommer hem och byter om till skolkläder
07.10 äter frukost, sminkar mej
07.30 cyklar hemifrån till skolan
(beroende på hur mycket jag har i skolan så slutar jag 13 eller 15) men det ser ut på samma sätt)
13.30/15.30 Kommer hem och tar ut sindra på promenad
14.50/16.30 Kommer hem igen och äter, kollar på tv, borstar sindra och sitter vid datorn tills jag blir hungrig igen och lagar mat:)
18.30 ätermat
19.00 diskning och efter det beroende på vilken dag så badas sindra så att hon blir fin:) Ibland så duschar jag henne samtidigt som jag duschar
omkring 20.30 så går vi ut på kvällspromenad och kvällsjogging
21.30 Kommer hem, jag duschar och sindra får aktiveringsleksak
22.30-23.00 Sova