Bichon iFokus

Bichon

Etiketthälsa-sjukdom
Läst 2935 ggr
[Sarahansson1]
0

Haltande hund!=(

Hej min hund Amadeus har varit halt sen förra onsdagen. Och fått vila men är fortfarande inte bra. Ska gå och röngkta honom på fedag men är orolig om det kan vara nått alvsrligt. Snälla skriv.

LinaK
0

Nej men så tråkigt. Du vet inte om han kan ha stukat sig på något vis? Hoppat ned från något högt? (soffa/säng tillex)

Mina svärföräldrars hund ramlade som valp ner ifrån sängen, och började halta. Var jätte besvärligt och synd om honom. Men såfort han kom in till veterinären gick det över Tungan ute Så då glömde han bort det, sen haltade han inte mer.

Får hoppas det går bra för lilla Amadeus. Skriv och berätta hur det går för honom.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

SaraC
0

Det kan vara vad som helst.

Oroa dig inte. Även om det är något allvarligare så går det mesta att fixa Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

kicmat
0

Lycka till, hoppas det går bra.

Emma-U
0

Så tråkigt att höra, ser han ut att ha väldigt ont av det eller stpplar han omkring och gör inte några ljud om det?

Hoppas att det går bra hos veterinären och att det blir glädjande besked.

--------------
Emma - medarbetare på
Bichon.iFokus

Motorman
0

All lycka hos veterinären!

Christian

Medarbetare på Bichon.i.Fokus

[Sarahansson1]
0

tack alla var hos vettrinären idag och dom sa att han hade sträckt sin rygg genom att ha hörjat för mycket. Han gnällde lite och han haltade inte det var för att det inte skulle göra lika ont i ryggen. Så fick medecin som vi ska ge han i tre veckor. Tack alla för era fina hälsningar. Och så får vi hoppas det bästa med Amadeus. Som sagtn tusen tack.

LinaK
0

Hur går det för er? Är han något bättre?

Håller tummarna för det!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Sarahansson1]
0

nja han verkar inte ha lika ont och det var en rygginflamation så han haltade inte utan det va för att han inte skulle behöva belasta ryggen lika mkt. Men som sagt inte lika ont längre men hoppar med benet än så länge så får se hur det går. Hoppas på det bästa.