Filmklipp
Jag sitter och tittar på youtube-klipp av havanaiser (för att slippa skriva på min hemtenta) ;) Det finns så himla många söta klipp alltså! Havanaiser som skuttar i snö, valpar som leker/sover, clowner som gör tricks och busar.
Den här är t.ex. jättesöt. Jag älskar när den ligger och försöker nå kotten med tassarna och munnen istället för att resa sig upp och hämta den :) Denna gillar jag också, jag älskar hur den skuttar :D Den här är också rolig, snacka om fullt ös!
Ja, man kan sitta och titta hur länge som helst. Man blir ju inte liiiite sugen på att skaffa vovve, nej då ;)
Har ni några filmklipp på era hundar? Ni får jättegärna länka till dom, det vore kul att se era sötnosar in action. Det behöver inte vara havanaiser såklart :)

Helt klart välspenderad tid! Hemtentor är överskattade! 
Christian
Medarbetare på Bichon.i.Fokus
haha vilka söta filmer
Här är en till gullig film: söt havanais valp
Denna är också gullig, duktig vovve!
Har ett klipp på Algot som valp, men den har nog alla sett. Här är den iaf.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

#1 Precis, hemtentor är överskattade och filmklipp på hundar är underskattade ;)
#2 Jättehärliga filmklipp! Klippet med Algot var underbart, vilken busunge! Jag gillar hur han tittar in i kameran emellanåt, klart man måste vara linslus när man är så söt :D
#3 Jättefina hundar (och katt)! Jag gillar hur Eros går förbi i bild ibland i det andra klippet och tittar på busarna som leker och ser värsta mogen ut, som att han tänker "suck, vad barnsliga ni är", sen när du börjar prata så ser man hur man skiner upp och kommer trippande :)

Benji gör alltid precis likadant som dendär skuttande havvisen i snön, oavsett om det är snö ute elr inte.
Älskar det, det är så gulligt :)
/ Bella