Ska ni på semester i sommar?
Och om ni ska på semester var ska ni åka? Får din hund följa med? 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Här blir det ingen semester inte. Men skulle vi åka nånstans så blir det nog till min morbror i Orsa :) Och då får självklart hundarna följa med! :D
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives
#1 Ingen semester?
men du har sommarlov va?
Vi ska upp till Lapplands djupa skogar som vanligt i 1 ½ vecka, och givetvis så följer Algot med dit. Han älskar att vara där, eller han gjorde det förra året åtminstonde. Springa lös dagarna i ända.

Vi har ingen speciell semesterresa inplanerad, men om jag får gissa tar vi som vanligt en tur till Skåne och hälsar på min familj 
Tyra älskar mormor, man får ju godis av henne titt som tätt 
Sen får vi se om vi tar en tur till Åland och hälsar på några kompisar där, men då måste Tyra vaccineras och jag vet inte hur och när man behöver göra det.. Ska forska lite i det snart.
--------------
Emma - medarbetare på Bichon.iFokus
#2 Hehe, Jo visst har jag sommarlov, skolan slutade för 3 år sen för mig ;) Arbetslös så jag har lov hela tiden ;D
Men Lappland lät underbart ju! Åh vad jag tjatat på dom här hemma att vi borde åka dit upp, men tyvärr ingen annan än jag som vill :(
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives

Mina hundar är våra barn såklart att de åker med lika självklart som våra barn, men åker vi någonstanns där jag tror att de skulle få det bätre hemma så stannar de hemma med vår granne som oxå har Bichon.
Jag ogillar att dra med mina hundar till stora städer eller där det är olidligt varmt då har de det bättre där det finns AC.
Så när vi åkte till NYC förra helgen fick de vara hemma även om jag inte kunde komma snabbt hem nog;/
När vi åker till Florida får de också stanna hemma eftersom det är alldeles för varmt dessutom jobbig resa.
Men till havet får de följa med, tar med mig deras skuggtält och hage.
MVH Linda
Jag och sambon planerar en greklandsresa i slutet på maj början på juni. Men våran vovve får bo hos svärmor då. Där blir han rejält bortskämd så han lider knappast hihi
Jag och sambon gjorde vår första resa tillsammans för några helger sedan, 1 natt uppe i Leksand. Vi har varit tillsammans i snart 2 år och Leksand ligger drygt 40 minuter hemifrån, så ni förstår att vi inte reser så mycket
Vi är hemmakära!
Vi har inga planer inför sommaren och blir det något kan det bli både resa med hund eller resa utan hund. Men vi reser aldrig bort längre än någon natt eftersom vi även har katter (den ena avskyr att åka bil)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Vi har bestämt oss för att vandra lite i fjällen och tälta. Så då får givetvis Algot följa med. Det tror jag kommer att passa honom
Någon som gjort det med sin hund?

Jag och Elsa ska åka på husvagnssemester! Haha.. Min familj/släkt ställer husvagnen på en camping runt 10-15 mil söder ut hela sommaren och då brukar jag och några vänner passa på och vara där en vecka eller så. Och självklart ska Elsa följa med. En kompis som ska med i sommar har en Jack Russel och han ska också följa med så det blir nog riktigt roligt, både för matte och Elsa. =)