Mysbilder
En kall vinter som denna inbjuder till mycket mys i soffan med filtar och en kopp te. Ni som har hundar har säkert tagit en och annan mysbild på vovvarna.
Ni får jättegärna lägga upp mysiga bilder på era hundar, med eller utan människor och andra djur. Det skulle värma i vinterkylan :) Det behöver inte vara bilder från denna vinter eller en vinter över huvudtaget, bilderna kan vara tagna när som helst :)

Tyra på annandag-jul efter alldeles för mkt julklappsöppning o gott gott 
Christian
Medarbetare på Bichon.i.Fokus

#1 Vilken gosmage :)
Algot myser under täcket =)
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

# Åh vilket härligt ansiktsuttryck Algot har!

Åh vilken underbar tråd! Jag som börjat tröttnat på vintern nu (som jag alltid gör i februari) lägger upp en mysbild på mig & Benji i somras, Benji var bara runt 10 veckor & nyhemkommen :)
En av mina favoritbilder på oss.

En annan av mina favoritmysbilder, från november 09.
Här är Benji 8 månader.

Och två till myspysbilder från april 09, när Benji var ynka 4 veckor! Bilderna är såklart tagna hos uppfödaren. :)
Här ser man hur mörk han var som liten!

Kärlek vi första ögonkastet.
Benji ger mig en puss.
Oxå här är han 4 veckor.
Se så liten han är 

Bella-R, vilka härliga mysbilder! Jag kan förstå att det var kärlek vid första ögonkastet med den söta valpen, helt bedårande, så liten! Ja, vad mycket ljusare han har blivit nu, men fortfarande jättefin :)

Tack Emma!
Ja, han var (och är) en godbit :) Lite tokigt att han nästintill är helvit nu, när han var guldljusbrun som liten ;) hehe. Tråkigt att färgen bleknar med åldern, men han är fortfarande fin ändå :)
Algot i snygg stil :P
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

SaraC, vad vacker Eros är! Riktigt mysiga bilder, jag gillar #14 extra mycket, tröttisar :)
#15 Haha, skön sovstil, är man trött så är man liksom :D Söt!
#16 Ååå vad mysigt med en sovande sötvalp på magen! Han ligger ju sådär som bebisar brukar göra med huvudet, så att dom kan lyssna på hjärtslagen <3