Bichon iFokus

Bichon

Etikettot-tråd-off-topic
Läst 1580 ggr
LinaK
0

Nyårsafton - Snart 2010

God morgon på er alla bichon-älskare Glad

Nu sitter jag här sjuk och eländig och väntar in det nya året. Vad ska ni göra idag har ni tänkt? Något spännande ni vill dela med er av?

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

smurfan84
0

gott nytt år… jag å min sambo skall till min bror ikväll.. äta gott, kolla på tv å skjuta lite raketer..

Emma-U
0

#1 Hoppas att ni tar hänsyn till alla skotträdda vovvar ikväll bara Flört

Vi kommer att vara hemma ikväll och får hit två vänner från Åland. Vi ska äta gott, mysa och bara ha det fantastiskt underbart hela kvällen..

--------------
Emma - medarbetare på
Bichon.iFokus

Emma87
0

Jag ska bjuda hit lite vänner, äta god mat, småsmutta på ett glas vin, äta god efterrätt och bara mysa :) Jag gillar inte alls fyrverkerier (har lite svårt att skingra tankarna från alla hundar som mår dåligt, fulla ungdomar som smäller sönder fingrarna och miljontals kronor som sprängs i luften på bara några minuter) men en av mina vänner tycker att fyrverkerier är bland det vackraste som finns så vi går nog ut och tittar vid tolvslaget för hennes skull, så får jag hålla moraltant-tankarna för mig själv :)

#0 Krya på dig!

Motorman
0

Jag ska göra detsamma som Emma-U! Glad Titta på grevinnan och betjänten så klart! Och vid tolvslaget, skåla in det nya året i champagne!

Christian

Medarbetare på Bichon.i.Fokus

OzzysMatte
0

Vi ska fira nyåret med lite god mat och mys hos svärmor. Det är våran vovves första nyår och han kom självklart in i "spök-åldern" lagom till nu… alltså är han plötsligt rädd för typ ALLt och då självklart även reketer och smällare, suck.. stackars liten:) Så ett stillsamt nyårsfirande blir det iår.

Gott nytt år!!!

Bella-R
0

Jag är oxå sjuk, dunderförkyld :( blev smittad av pojkvännen som var sjuk.

Vi ska bara vara hemma med familjen, eventuellt kommer min pojkvän hit oxå (vi bråkade inatt och drog hem, men det verkar som han kommer hit ikväll ändå) äta god mat och jag som är nykterist ska faktiskt göra ett undantag ikväll och dricka ett glas champagne. :)

Hoppas ni får en underbar avslutning på det gamla året 2009 & en underbar start på det nya året 2010!

Gott nytt år på er! <3

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

mallanz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glad

xo xo Malin ♥ Gizmo
    hänger mest på Bichon då jag har en Frisé

Bella-R
    0

#7 Så söt bild :D

mallanz
    0

Tack snälla Skrattande

xo xo Malin ♥ Gizmo

Motorman
      0

Hur gick det för allas vovvar vid 12-slaget? Ingen stackare som låg och skakade hoppas jag!

Christian

Medarbetare på Bichon.i.Fokus

Bella-R
      0

#10 Benji (och andra hunden) klarade det fint! Ingen rädsla där inte, så det var skönt för både dom själv & oss. :)

LinaK
      0

För oss gick det bra, när det var som värst så stod han bara upp och glodde ut, mest förvånad och förundrad Tungan ute Annars låg han och sov mestadels av kvällen. Så det kändes skönt.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
      http://linaalgotsigge.blogg.se

mallanz
      0

Gizmo är inte rädd för fyrverkerier men han har ju sin vaktinstinkt så springer runt och skäller i lägenheten då bomber smäller. Därför firar han alltid nyår med mina föräldrar i stugan, lugnast för både han och mig Glad Gizmo skäller aldrig utomhus.

xo xo Malin ♥ Gizmo

OzzysMatte
        0

Ozzy kom in i spökåldern bara nån vecka innan nyårafton suck…så han är rädd för ALLT just nu, buskar, rullatorer, en bildörr som slår igen, you name it…suck… han som är så kaxig annars Tungan uteså han var såklart även rädd för raketerna…han låg bakom soffan och tryckte stackarnRynkar på näsan

emelieeh
        0

Bella hade vi med och kolla på fyrverkerierna, hon brydde sig inte, gick runt i kopplet och kollade på alla. Men Mimmi som inte ser raketerna så bra skäller på dom och försöker jaga dom.