Milou och Oliver [bilddtråd]
Oliver är här hos mig och milou nu, Tina-A´s Oliver alltså
Men iaf, tog några foton när vi var på promenad imorse. Så här kommer en liten bildbomb :)
sen blev det bus i trädgården (det blev inte många bilder från promenaden, det vart så kallt om fingrarna när jag skulle fota
)
Aw, söta dom är
#7 Hih jaaaa :)

#17 Tack :)!

Så fina bilder, alltid roligt att se två vita vovvar som försvinner i all snö 
--------------
Emma - medarbetare på Bichon.iFokus
#1, #4 och #5 har jag bara en sak att säga om: Hahahahahahhahah ^^,
#19: Oliver är faktiskt aprikos ;) Han är lite blek men man ser lite färgskiftningar i hans päls fortfarande. Han var mycket, mycket mörkare som valp men blir ljusare hela tiden :)
Tack för hjälpen idag Sonia, det var jättesnällt av dig att passa Oliver :)) Verkar som att han hade jäääättekul!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#19 Tack!, Japp precis som Tina säger haha… man ser färgen speciellt på bild #0 & #13 neråt :)
#20 Så lite så, ja vi hade jääätte kul
hih :)
Märkte ju att Oliver är mycket mer social än min lilla Milou haha! När jag satt vid datan under dagen, la han sig vid mina fötter medans Milou la sig i ett annat rum xD
#20: Han är som en liten blodigel ;) Ska alltid vara precis där man är. Men det var väl mysigt? :))
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#20 Det är samma med Benji, han var oxå i Olivers färg när han var mindre, nu när han är 9 månader är han mycket blekare. Nästintill vit :P
Tråkigt att färgen bleks tycker jag, hade velat ha samma färg på honom som han hade när han var liten.
#22 Hihi jo var jag än gick var han med mig ;D Det var gulligt ^^ Och så håller man bättre koll på honom ju haha, inte som milou som går och hittar på hyss när kanske ._.
Vilka underbara bilder =) Två charmtroll på samma bilder! Kuuul.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Fina bilder! Favoriten får bli den när dom står på bakbenen o "knuffas"
Tycker det ser så coolt ut! 
Christian
Medarbetare på Bichon.i.Fokus