Bichon iFokus

Bichon

Etikettsajten-ifokus
Läst 1122 ggr
Emma-U
0

Buggar på iFokus

Det blinkade ordentligt i min inkorg nu och det verkar som att iFokus fått någon knäpp eftersom det var gamla meddelande som plötsligt kommit till liv igen..

Det verkar som att en liten bugg letat sig in på iFokus och det är felrapporterat till grabbarna i ledningen, så det är bara att börja läsa igenom alla meddelanden Flört Men tyvärr är det antagligen inga nya, bara gamla som återuppstått..

--------------
Emma - medarbetare på
Bichon.iFokus

Bella-R
0

Ja men gud ja, 120 olästa meddelanden :S

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

CamillaS
0

ja, jag har 1126 meddelanden!Förvånad
Fattade ingenting när jag loggade in här, men förstod sen att det måste ha blivit någon bugg. :/

LinaK
0

Ja, jag loggade in tidigt imorse och trodde att jag fortfarande sov och drömde. Tungan ute

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Emma-U
0

iFokus verkar ha fått sig en riktig knäpp idag, tidigare stod det 'Anonym' som skribent till samtliga inlägg på hela iFokus..

Det verkar de ha löst nu i alla fall.. Men jag läste att de fortfarande arbetar på att lösa det här med meddelanden, så avvakta med att sitta och läsa alla - det kanske inte behövs nämligen..
Återkommer när jag vet mer Glad

--------------
Emma - medarbetare på
Bichon.iFokus

SaraC
0

För mig försvann det för en stund sedan!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Bella-R
0

Ja, nu har det försvunnit för mig med. :)

Emma-U
0

Idag har det varit många 'error'-sidor som dykt upp och supporten arbetar med att få bukt med det.

Det ska vara löst med att det står 'anonym' efter varje tråd och inlägg likaså ska det vara löst med att många har en massa olästa meddelanden (som egentligen är gamla och lästa) i sin inkorg.

Vissa sajter på iFokus har haft problem med att inlägg ej markeras som lästa och därmed så fungerar inte heller rutan 'Mina inlägg 'som den ska, men det har jag inte märkt av på Bichon i alla fall..

Har ni några problem som inte tagit upp? Meddela antingen upport eller skriv det här så tar vi det vidare till de som arbetar med det..

--------------
Emma - medarbetare på
Bichon.iFokus

Bella-R
0

Det kom upp error sidor för mig på iFokus tidigare idag, men nu går det att posta inlägg igen som vanligt.