Fredagen den 13e..
Har ni råkat ut för någonting extra konstigt idag?
Det är ju trots allt fredagen den trettonde 
--------------
Emma - medarbetare på Bichon.iFokus

fredag den 13 är alltid min turdag…

#1 Jaså, har du varit med om något bra idag då? 
För min del har det inte varit någonting speciellt, har försökt att jobba hemifrån idag men det har inte blivit så mycket gjort.. Sen var jag och klippte mig, men det blev ju bra..
Det kanske är min turdag också - inget jobb och fin i håret 
--------------

Inget särskilt har hänt. *Andas ut*
Har fruktat denhär dagen hela veckan, då mitt marsvin dog förra fredagen den 13e.

#3 Nu är dagen tack och lov över 
--------------

inget speciellt hände (eller inget speciellt dåligt)^^ var en vanlig mysig trevlig kväll för mig :)

2# ja faktiskt.. Jag fick veta att jag verkligen var omtyckt av många fler än jag trodde och en massa andra saker hände..
Buhhuu, Hade verkligen en fredag den 13:onde igår
Vi skulle ju iväg till stockholm och vi skulle ta bilen. Först och främst var det en lampa bak som var "trasig", men när vi väl skruvade loss nån lucka för att få fram lampan så visade det sig att lampan inte alls var trasig, så då kollade vi säkringarna och då lyckas min käre sambo att ta ur fel säkring och tappa den ner i ett hål inne i bilen. Den fick vi inte fram kan jag tala om, så vi fick åka till verkstaden och köpa nya säkringar och för säkerhets skull köpte vi en ny lampa. Så då gick det iallafall, men vi blev 45 minuter försenade
Sen åkte vi fel i Stockholm, jag tabbade mig såklart
Sen så visade GPS:en oss helt åt skogen eftersom dom höll på med vägarbeten och det visar dom ju inte på den. Så vi virrade runt där ett tag och "svenska Ingrid" (rösten på GPS:en heter så) visade oss tillslut rätt. **Tack gode gud för gpsen och Ingrid!!
**Så vi hade ingen vidare tur, men jag är inte så vidskeplig. Det hade lika gärna kunnat hända på något annat datum :P
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se