Bichon iFokus

Bichon

Etikettsajten-ifokus
Läst 1313 ggr
LinaK
0

För många "rasforum" ?

Jag har läst lite runt om på iFokus, att vissa tycker att det är onödigt med olika rasforum. (tex. bichon, sheltie, spetsar&urhundar osv) att endast Hundar.ifokus/blandrashundar.ifokus räcker.

Vad säger Du om detta? Är det för många rasforum på iFokus eller är det bara bra att det finns att välja på?

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

JossefinD
0

Det är kul med lite olika men det räcker nu :)

SaraC
0

Jag tycker som jag skrev på Hundar - Det finns hur många olika hundforum som helst förutom Hundar.iFokus, men inte alls lika många eller inga alls för till exempel Bichon. Medlemmar som annars inte skulle valt Hundar.iFokus/Blandrashundar.iFokus blir medlemmar på specialsajterna här på iFokus.

Förstår inte varför folk blir så upprörda, det är väl upp till var och en att bestämma vilka forum man besöker. Tycker man det är löjligt med Brukshundar.iFokus så låter man väl bara bli att besöka sajten.

Och, viktigast av allt, det är ingen demokrati där vi medlemmar bestämmer vilka iFokus-sajter som ska få startas eller inte, utan det är de ansvariga för iFokus som bestämmer det.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

LinaK
0

#2 Håller helt och hållet med dig.

Tycker bara att det är löjligt när folk klagar över detta, man behöver ju inte promt besöka alla forum på iFokus, och man besöker ju inte dom som man inte intresserar sig för. Jag tycker bara att det är roligt att det finns många sajter på iFokus, det är ju det som gör iFokus unikt att det finns så många olika ämnen att välja mellan.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Ziggi
0

Jag tycker inte heller det är något dåligt. Snarare väldigt roligt och tryggt. Tryggt om man tex ska välja ras, är man då intresserad av bichon raserna då går man in ställer sin fråga där och vet att man kommer få ett vettigt och kunnigt svar! :)

Sen finns det ju flera som tex inte gillar "Kampshunds raserna" då får dom ett eget forum där dom slipper höra på folk som inte gillar deras ras osv :)

Sen tycker jag att det är kul att kika runt på olika rasernas hemsidor :)

[Miseline]
0

Jag tycker det är jättebra att det finns särskilda rasforum. Som någon nämnde så på Hundar ser det mest ut att finnas kamphund och brukshundsintresserade och inget fel med det i sig. Det är bara det att jag är mer intresserad av mindre sällskapshundar. Då är det trevligt för mig att det finns särskilda forum för "mina" raser.

Emma-U
0

Jag håller med er allihopa Glad
Är man intresserad av någonting speciellt, en bichon eller sheltie, så tycker jag att det är bra att det finns forum för det..
Det skulle vara som att säga att det inte får finnas Glamour eller Days of Our Lives eftersom att alla bör samlas under TV..
Så länge det finns intresse och Sajtvärd med Medarbetare driver det framåt så är det jättebra..

--------------
Emma - medarbetare på
Bichon.iFokus