Greta söker nytt hem
Hej, Jag heter Greta och söker nu min "föralltidfamilj", eftersom min matte och husse blivit sjuka och inte kan ge mig allt det där jag behöver. Det finns en del saker som är viktiga att ni vet säger matte, själv tycker jag att det är ganska så världsliga saker men bäst att berätta när hon säger det. Jag tycker att det är väldigt jobbigt att vara ensam hemma, separationsångest kallar människorna det, så jag vill att någon är hemma med mig om dagarna. En katt räcker inte som sällskap eftersom jag gärna jagar dom, det fortaste jag kan och om jag får möjlighet så tar jag ett litet smakprov Andra hundar kan jag väl hälsa på om jag måste…men fattar dom inte mina gränser, ja då blir jag en "surtant" med allt det innebär. Jag vill alltså vara ensamhund i mitt nya hem. Dom här minimänniskorna kan vara trevliga i spridda skurar, men alla under 12 år är läskiga, efter det börjar jag tycka att dom kan vara ganska så ok. Jag kan vara blyg och osäker, men det går över när jag vet att jag kan lita på dig. Ibland kan det hända en liten olycka på mattan och det är verkligen inte meningen, men jag är säker på att du kan hjälpa mig att träna bort det med tålamod och täta promenader. Matte säger att jag är en fantastiskt trevlig tjej med massa bus, när jag känner att livet är tryggt och härligt. Sammanfattningsvis så söker jag nu dig/er som söker den finaste tjejen och som är beredda att ge mig allt det där jag behöver för att må bra och känna trygghet. Matte tänker sig nog någon som kanske arbetat färdigt och har massor med tid för ett aktivt liv tillsammans med mig. Just ja… Jag är en Bichon havanais Född 2015 och importerad till Sverige. Vaccinerad är jag och pass finns. Jag bor på Åland i vanliga fall, men just nu bor jag i stockholm hos min lillmatte. Jag är försäkrad på Åland så jag kommer behöva försäkras om i Sverige om jag flyttar dit. Pris för mig är 5000 kr Om ni tror att ni skulle kunna erbjuda mig allt det där jag behöver så skicka ett meddelande och berätta om er och vad ni har att erbjuda mig. Vi hör av oss så fort vi kan nu i semestertider Hälsningar Greta med familj
Hej, finns Greta kvar? Är i så fall intresserad, går att nå på mobil 070-3560241 ( Jan Lundh )