Hundvakt sökes
Poppy är en liten svart hundvalp som snart fyller 4 månader. Han är en Bichon Havanais/Malteser. Vi letar nu efter någon som har tid i främst veckorna, ca 1-2 dagar per vecka och vill passa vår Poppy. Vi bor i Stockholm i Vasastan, så det är en fördel om du bor i närheten (Innerstan). Hör gärna av dig och berätta lite kort om dig själv, var du bor och hur din tillgänglighet ser ut! Kramar Poppy
Hej!
Jag heter Kerstin och funderar på att skaffa en Havanais, har en väninna med denna ras och älskar den .-). Att hjälpa till med er Poppy låter helt underbart/perfekt att börja med (eller på lång sikt om det funkar bra för oss alla med detta upplägg :-)).
Jag är 50 år, växelbor för närvarande mellan Frejgatan och Kommendörsgatan, kommer att köpa ett permanent boende i vasastan eller östermalm nu i vår. Jobbar deltid och ofta hemma (jobbar som konsult och har ofta telefonmöten med Indien som gör att jag kan jobba hemifrån. Men vissa dagar är jag på jobbet för- eller eftermiddag.
Hör av er om det verkar passa :-)
Med vänlig hälsning,
Kerstin Stridh
Hej Kerstin, Tack för ditt svar! Kan vi kanske börja med att ses, så du får träffa Poppy och så tar vi det därifrån? Vi reser bort i nästa vecka, vad säger du om ett möte i början på vecka 10? Bästa hälsningar Sara
Hej Poppy med familj! Jag vet inte om annonsen fortfarande är aktuell men såg den nu precis. Jag heter Mia, är 46 år och bor också i Vasastan! Till vardags jobbar jag endast deltid och endast hemifrån. Jag skulle väldigt gärna passa Poppy om det finns möjlighet till det. Har haft hand om andra hundar som dagmatte tidigare. Hör gärna av er om intresse finns! Med vänlig hälsning, Mia
Min mejladress: miabergman@yahoo.com