Bichon iFokus

Bichon

Etiketthälsa-sjukdom
Läst 1159 ggr
beckare
2016-04-18 13:45
0

Färs-bandit

Om ni nån gång undrat vad som händer när en bichon får tag i ett halvt kilo rå nötfärs är här svaret: (notera att det var pojkvännen som passade hunden när han fick tag på köttet) Hunden äter färsen Sen spyr den vitt slem i tjugo minuter Den kan inte ligga på sidan för att magen blivit för stor Hunden vilar Bichonen blir törstig och dricker massa vatten Hunden behöver kissa två gånger mitt i natten Hunden bajsar löst ….? fortsättning följer (Han mår bra i övrigt, ingen feber eller trötthet, utan går på promenad, promenerar runt i lägenheten, om än lite stelare kring magen) Han är större än en vanlig bichon, störst i sin kull och större än någon annan bichon jag har stött på, så det är nog inte lika illa som om en liten tik-bichon på 4 kg skulle få i sig samma mängd x) Vi får se vad som händer dygnen framöver x)

beckare
2016-04-19 07:27
0

Han har gjort nr 2 fyra gånger till och börjat tigga lite efter mat igen, så han är helt återställd :) Han fick ett bichon-fnatt igårkväll och sprang fram och tillbaka med :) Slut på historien! :))

LinaK
2016-05-08 17:17
0

Uppps 😃 vilken buse.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se