Har du fortfarande kontakten
….med din hunds/hundars uppödare?
Önskade att jag hade det med Pixies men vi får tyvärr inte tag på henne. 😕 "Lite" kul är det dock att jag nyligen har hittat två av Pixies tre kullsyskon via instagram! Får se om de kanske kan träffas någon gång!☀️
Fritt fram att kommenterat fast att du inte har en bichon!
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
Japp,med uppfödaren och med delägaren🙂 Fast vi äger henne mest,delägaren äger bara pappan.
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Ja! Eller min hund är en omplacering så jag snokade upp uppfödaren och pratade med dom. Pratat med två syskon också, varav den ena ser likadan ut och heter samma, Malte.
Jaa, de har en Facebook grupp där det skrivs flitigt :) men jag gick inte med förren vi köpte vår andra hund av henne efter att vår första älskade lilla hunden gått bort.
Jaa, de har en Facebook grupp där det skrivs flitigt :) men jag gick inte med förren vi köpte vår andra hund av henne efter att vår första älskade lilla hunden gått bort.
Nej det har jag tyvärr inte då hon bor i ett annat land. 😕
Vinn hundgodis på yorkshireterrier ifokus!
Bor granne med uppfödare 😃
Kommer vara fodervärd så lär ha kontakt med uppfödaren de första åren även om hon sa att hon "lämnar oss ifred" de första sisådär två åren innan det är dags för första kullen ;) Men hon har också varit väldigt tydlig med att vi kan ringa när som helst, står flera gånger i infon vi fick med, längst ner i fet stil RING HELLRE EN GÅNG FÖR MYCKET ÄN EN GÅNG FÖR LITE! Så det känns skönt :)
Min blogg: Fibroflicka med myalgisk encefalomyelit.
Ja det har jag, är så tacksam för att jag fått lära känna Algots uppfödare. Hon är typen som skriver "Vill bara skicka en kram" meddelanden på facebook 🙂 Så go människa.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Har inte kontakt med Sallys uppfödare men med Malvas uppfödare har vi bra kontakt, håller kontakt via mejlen och hälsar på när vi är i Stockholm om tiden finns.
Medarbetare på Undulater och Burfåglar
Ja vi pratar som gått som varje dag och trots att hon bor cirka 30 mil ifrån oss så träffas vi flera gånger varje år! Hur kul som helst 👍
Jadå :) Elvis uppfödare har blivit en väldigt god vän, vi hörs ofta och har rest tillsammans :) Ringer varandra och håller även kontakt via Facebook, instagram, messenger och så träffas vi på ringträningar och hälsar på hos varandra. Kunde inte fått en bättre uppfödare :D Harveys uppfödare bor i Tyskland så där håller vi kunde kontakt lika mycket. Men jag har henne som kontakt på Facebook och vi hörs ibland av via messenger :)
Nu när jag har haft Alizza några veckor så har vi redan haft kontakt med uppfödaren på mail, jag har skickat lite bilder och uppdateringar som har varit väldigt uppskattat! :)
Min blogg: Fibroflicka med myalgisk encefalomyelit.
Japp! Både med uppfödare och syskon!
Ni får gärna kolla in min och Isas blogg: http://isathedog.weebly.com
Vi ses kanske där? ;)
Japp här med! Med uppfödare, och flera andra från samma uppfödning.