Vad ger ni för mat?
Nu börjar det snart bli dags för min valp att övergå till vuxenfoder. Idag äter han royal canin mini junior vilket är för upp till 10 månader har jag för mig att det står. Förut tänkte jag fortsätta med royal kanin mini adult men har läst en del dåligt om royal kanin så tänkte om vi skulle testa något annat.
Vad ger ni för mat till era bichon? :)
Hej
vi har ett jätte bra foder för just bichon det är Robur och så är det en orange säck. Det är 27 procent protein och 15 procents fett.
vi tycker att det är jätte bra det fodret han är jätte bra i magen när han äter. så om ni vill så kan ni ju testa det för vi rekommenderar det
Våra 2 grabbar äter Acana grasslands, ett torrfoder med hög kötthalt och utan spannmål :) Är väldigt nöjd med det fodret, prisvärt och dem är bra i magen.
Mina hundar äter BARF vilket betyder att de äter en egenkomponerad kost av rått kött, ben och inälvor från olika djur samt lite grönt och tillskott :)
Medarbetare på Undulater och Burfåglar
Min äter orijen, men hade helst gett färskfoder men det fungerar inte med förvaringen just nu. Så orijen är ändå ett rätt bra alternativ🙂
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se