Bichon iFokus

Bichon

Etikett: din-hund
Läst 1932 ggr
Vovisch nr2
2

Vilken personlighet har din hund?

Här skriver man vilken personlighet sin Bichon har! Har den några ovanor, bus eller något annat som är udda? Min Bichon Frisé har en tydlig ON/OFF knapp. När vi är inne är hon som en nallebjörn o vill helst ligga o mysa, förutom när det är en hundkompis på besök. Då är det full rulle! ;) Utomhus är hon oftast väldigt busig och brukar få sina lyckorus! När Pixie sover så kan hon inte ligga och sova normalt. Hon måste alltid ligga på rygg, ha huvudet i en konstig ställning eller ha en tass i luften, hehe det tycker jag är lite charmigt! X) Med tre ord skulle jag förklara Pixie som nyfiken, hängiven & underhållande, min lilla tös

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Vovisch nr2
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt lilla charmtroll, Pixie!

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

[[Boris Sager]]
0

Jag har 4 Malteser. Den äldsta av de yngre är 1½ år och världens busfrö! Gör allt galet, vig, hoppar upp på köksbordet, trots att köksstolarna står långt ifrån bordet, hittar sånt hn definitivt inte ska äta blixtsnabbt. Ser ut som en ängel. De övriga 2 är 7 resp. 4 månader och gör aldrig något bus.

Bushunden-" The White Sheep"

[[Boris Sager]]
0

Adam 7 månader, världens snällaste

[[Boris Sager]]
0

Benny, halvbror till Adam, ursnäll!

[[Boris Sager]]
0

Sen har jag en 4 åring, som är min stjärna.

tjoopa
0

Elvis är ett riktigt yrväder när han är busig och samtidigt världens lugnaste och mysigaste när han är på det humöret ♡ Älskar valpar och barn, går ihop med i stort sett alla :)