Bichon iFokus

Bichon

Etikettot-tråd-off-topic
Läst 1406 ggr
tjoopa
2013-08-04 14:14
0

"Sol ute...

… sol inne, sol i sinne" ☀️

Vad gör alla medlemmar en solig dag som denna? 🙂 Eller har ni kanske regn och inne-mys idag?

Jag och mina två "gubbar" har haft helpension hos svärmor över helgen. Blir så sällan att man träffas då vi bor 15 mil bort 😕

Vi har haft super väder och igår var vi till Rörbäck (en camping vid havet) och blötte både tassar och tår 🌊 Idag är det tyvärr dags att börja fara hemåt igen, imorgon börjar jobb och vardag om igen 🧟‍♂️

LinaK
2013-08-04 23:31
1

Låter som att du och Elvis haft en bra helg :) Mina grabbar har haft en lugn helg, dom orkar inte med så mycket när det är såhär varmt. Jag och sambon har varit på dop idag, jag är fadder till tösen och det var en trevlig tillställning :) Imorgon åker vi till Dalarna/Rättvik på semester, givetvis följer killarna med :)

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

tjoopa
2013-08-05 06:36
0

#1 Lät som ni också haft en bra helg :) Och så roligt med dop :D Hoppas att jag ska få en liten semester nästa vecka, går sista dagen på mitt sommarvikariat på söndag :P Så åtminstone en eller två veckor hade inte varit så dumt ;)

anfo89
2013-08-05 17:28
1

Min semester är sluuut, bröööööl!! Men idag har jag jobbat hemifrån och hängt med lillen. Han har sovit nästan hela dagen, blir helt utslagen av värmen… Och så har vi varit i skogen en stund, han älskar att få springa lös där :)

/ Anna och Tage

Blogg: annasthlm.blogspot.com Blomma

tjoopa
2013-08-05 18:38
0

#3 Härligt med en skogspromenad, en av Elvis favoriter också 👍 Tage är ju så himla söt 😍 Tur att du bor lång bort annars hade jag kanske "lånat" honom… hehe… 😎

Jag har inte haft mer än en veckas "semester" i sommar 😕 Jobbar som timvikarie på hemtjänsten och då får man jobba som mest på sommaren… Men mitt vik tar slut på söndag så jag kanske får mig en vecka eller två ledigt nu i augusti 😂

anfo89
2013-08-05 18:42
0

#4 Hihi, du får säga till om du har vägarna förbi Stockholm så får vi ta och träffas ;)

Aah okej. Håller tummarna att du får lite ledigt! Det har ju varit så fint väder nu också så kan förstå att det varit lite småsegt att jobba.. :)

/ Anna och Tage

Blogg: annasthlm.blogspot.com Blomma

tjoopa
2013-08-05 18:57
0

#5 Får försöka planera in en resa söderut någon gång 😉 Måste ju ta en sväng förbi Sara och Lina någon gång också 😃 Vi får ha en liten havvisträff 🐶

Jo, det känns rätt segt att jobba när det är fint väder 😕