Bichon iFokus

Bichon

Etikettvalpar
Läst 3690 ggr
Pluttismamma
0

Uppfödare Göteborg

Hej! Jag och min familj har letat länge och väl efter en hund som skulle passa oss och har nu fastnat för Bichon Havanaise! Finns det någon som kan rekommendera en bra uppfödare/kennel i Göteborgsområdet med omnejd? Ytterst tacksam för svar! :) Förväntansfull

[Sara-Kpop]
1

Hej jag tkr absolut man ska ha en uppfödare som är kopplad till SKK här hittar du alla uppfödare på Havanisen (dock är inte alla aktiva) men du ser även vart de har sin uppfödning!

Jag själv har inte köpt min hund av nån uppfödare i gbg även om jag själv bor där utan min hund kommer från kennel isfolkets som ligger i Burseryd hon är däremot inte så jätte aktiv med havaniserna numera (vad jag har fattat) men super bra verkligen!

Annars älskar jag Callunavias kennel så trevlig uppfödare och super fina och härliga hundar hon finns i Växsjö!

MickiEk
1

Det är absolut att föredra en kennel som är kopplad till skk. På www.bbhc.nu finns alla dessa uppfödare att hitta! Det finns en del kennlar i Göteborg med omnejd, Torslanda, kärra, Frölunda och Åsa bland annat. Jag har köpt min på Kläppas kennel i Åsa. Trevlig och duktig uppfödare som är aktiv inom utställning. :D