Annons:
Etikettövrigt
Läst 1574 ggr
Vovisch nr2
9/4/15, 10:49 PM

Senaste köpet?

Vad var ditt senaste köp för din bichon?🙂

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Annons:
Fruktzallad
9/6/15, 7:33 PM
#1

Hmmm, det får nog bli hundgodis, eller om det var ett nytt halsband kanske?

Vovisch nr2
9/6/15, 7:36 PM
#2

För mig var det ett k9 schampo och tuggben med kyckling runtom. :)

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Fruktzallad
9/6/15, 7:37 PM
#3

Jag behöver också köpa nytt schampo. #1 system gillar jag bäst. :)

Vovisch nr2
9/6/15, 7:51 PM
#4

#3 Är det någon speciell du kör på? Är det detta märke? Skulle vara kul att testa om det funkar bra för dig👍

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Fruktzallad
9/11/15, 8:17 PM
#5

#4 Jag har både all system super cleaning schampoo, super rich conditioner och ett schampoo från samma märke som är blått. Det kanske heter whitening schampo? Detta är min bästa schampo för pälsen håller sig ren jättelänge och blir superfin.  Bonnie har ju både svart och vit päls och jag tycker det blir starkare färger, både vita och det svarta.  Sen kör jag även Espree men det håller bara hälften så länge innan pälsen blir fet och ser dassig ut igen så jag varvar nu tills mina espree-flaskor tar slut :-)

Vovisch nr2
9/13/15, 6:10 PM
#6

#5 Tack så mycket för tipset!

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Annons:
LinaK
10/6/15, 4:42 PM
#7

Köpte ett hurtta värmetäcke till Algot på Gekås/Ullared 🙂 Supernöjd med det!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

JonnaCecilia
10/31/15, 9:03 PM
#8

Köpt alldeles för mycket men bla några spel som är roliga. Tre Nina Ottosson spel som var på rea, en dogspinny och mixmax b och c. Dogspinny var kul, tog några gånger för Lizza att fatta och hon tyckte den var jättekul :) Mixmax köpte jag i plast, och det dumma är att Lizza kunde få upp godisarna genom hålen i toppen på "brickorna" så jag fick tejpa dem. Och hon är lite för ivrig så det tar längre tid att lära sig. Det blir för många moment innan belöning, och då tappar hon intresset ibland. Så vi måste öva när hon inte är för trött, men inte supertaggad heller ;) Använder "brickorna" för "trolleri" också, dvs var är godisen, lägg godis under en och blanda, så ska hon buffa på rätt :)

HildaSvensson
11/1/15, 3:50 PM
#9

Köpte massor med valp nödvändigheter, ex mat/vattenskål, halsband,koppel osv. Nu är det bara att vänta 🙂

Vovisch nr2
11/7/15, 9:46 PM
#10

Idag köpte jag massor av råa ben (mest hjort) och ZiwiPeak. Såklart har Pixie redan provsmakat, hon var välddigt nöjd med allt. 😃

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Upp till toppen
Annons: