Annons:
Etikettpälsvård
Läst 1060 ggr
JonnaCecilia
8/9/15, 5:48 PM

Vilken trimmer?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Skriver här också :) Har letat i lite gamla trådar men undrar vilken/vilka trimmers och saxar ni använder? Skriv gärna vilket märke (länk om ni har), vilka/vilken hundras ni har och även om ni har haft någon ni INTE gillar! En tråd för att både rekommendera och varna för bra och dåliga trimmers, eller om ni föredrar sax så skriv det! Funderar på att köpa en ansiktstrimmer till att börja med och sen utöka med en helkroppstrimmer om jag bestämmer mig för att börja trimma lilltrollet ;) vill få henne fullpälsad först och se hur vi känner för det. Än så länge tycker jag inte pälsvården är nå farlig, snarare mysigt att borsta en stund varje dag. Har klippt lite på benen, tassarna och ansiktet bara. Hon hatar det, men hatar ljudet av trimmern vi har (människotrimmer som jag tänkte testa på henne) mer. Så säg gärna om eran låter mycket! ;)

Annons:
LinaK
8/12/15, 2:54 PM
#1

Jag vann en moser acro i en tävling för några år sedan och den har använts flitigt här hemma på både hund, katt och gubbe 😃 Är väldigt nöjd med den, det är uppladdningsbara batterier så det är ingen sladd som är i vägen när man ska klippa.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Upp till toppen
Annons: