Annons:
Etikettvalpar
Läst 1635 ggr
Fenix_Chicci
2014-04-06 21:29

Valp till påsk

Nu är det bara två veckor kvar tills vår lilla flicka får komma hem, längtar sååå!

Blir nog bra för Sally, hon har tyckte det varit lite tråkigt sedan vår gamla hund fick somna in. 

Idag är valparna 8 veckor, Malva heter vår valp.
Här kan ni kolla om ni vill se valparna, scrollar man neråt så får man se valparna från nu och till de var nyfödda. 
http://tatankas.se/

Medarbetare på Undulater och Burfåglar

havanaisbus.wordpress.com

Annons:
[[Boris Sager]]
2014-04-07 10:09
#1

Roligt att se hennes och hennes syskons utveckling!

Grattis till Malva!

Fruktzallad
2014-04-07 19:05
#2

Vilken fin valp.. och vilken trevlig uppfödare! Jag har läst runt lite på hemsidan och det var mer än söta valpar där :-)

tjoopa
2014-04-08 17:57
#3

Så fin hon är lilla Malva ♡ Grattis till lilltjejen :)


Fenix_Chicci
2014-04-08 20:11
#4

Tack :)
Har kollat in denna uppfödare länge och hade sådan otrolig tur med denna valp, från att hon först var tingad till att uppfödaren valde att låta henne flytta till just vår familj. Och tidsmässigt är det perfekt. 
Vi får hämta henne den 18:e så är inte långt kvar nu alls!

Medarbetare på Undulater och Burfåglar

havanaisbus.wordpress.com

tjoopa
2014-04-08 21:39
#5

#4 Det är en underbar känsla när uppfödaren väljer en 🏆

Elvis var ju lite osäkert om han ens skulle flytta när vi fick kika på honom första gången, hon ville helst spara honom hemma men ville inte ha hane bland flera tikar plus att det fanns en tikvalp i kullen som hon också ville spara. Dessutom var det andra som var intresserade så i slutändan valde hon mellan oss och någon från södra Sverige, men det blev vi! 😂 Bästa beslutet någonsin tycker jag haha 😉

Åh det närmar sig med stormsteg 👍 Längtar sååå mycket tills vi ska skaffa en liten en igen, förhoppningsvis kanske redan i höst… 😛 Fick ju inte ledigt från jobb  nu i vår så vi fick skjuta på valpplanerna 😕


Fenix_Chicci
2014-04-08 22:10
#6

#5 Verkligen! Jag var så himla orolig när uppfödaren sa att hon skulle tänka på saken och en sådan otrolig lättnad när jag fick mejlet att hon bestämt sig. Vi skulle egentligen ha valp från en halvsyster till Malva om ca ett år (från samma uppfödare då) men hade inte orkat vänta så länge och speciellt inte nu när Sally blev ensamhund. 

Håller tummarna för att det blir en litet sötfluff till hösten då!

Medarbetare på Undulater och Burfåglar

havanaisbus.wordpress.com

Annons:
LinaK
2014-04-10 19:15
#7

Inte alls avundsjuk, nejdå 😉

Så roligt för er med en till familjemedlem! Hon kommer ju få det toppen hos dig, du verkar ha så vettig syn på det här med hundar 👍

Hoppas på en hel del bilder på lilla Malva?

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Fenix_Chicci
2014-04-10 21:27
#8

Kommer absolut bli en hel del bilder :)

Medarbetare på Undulater och Burfåglar

havanaisbus.wordpress.com

Fenix_Chicci
2014-04-19 12:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Igår var vi äntligen och hämtade Malva, allt kändes jättebra med uppfödaren och lilla Malva är så sockersöt :D

Medarbetare på Undulater och Burfåglar

havanaisbus.wordpress.com

Halcyon
2014-04-21 19:51
#10

Oj så söt!! Grattis!

we're always chasing that paradise

Upp till toppen
Annons: